.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان با 17 مرداد 1402 منتشر شد ؛
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف مرکزاستان مازندران به مناسبت روز خبرنگار
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف مرکزاستان مازندران به مناسبت روز خبرنگار

شمال نیوز: مهندس تورج ایمانی ، رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران ( ساری ) با صدور پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه رسانه و خبر تبریک گفت و از همکاری خالصانه آنان در راستای بیان مطالبات اصناف و بازار قدردانی نمود .

 

متن کامل پیام مهندس ایمانی بدین شرح است :

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ 

ن ۚ وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

 

روز خبرنگار فرصت ارزشمندی است تا تلاش های صادقانه فعالان عرصه رسانه و خبر را ارج نهاده و هرساله یادآور تلاشگران نام آشنایی است که رسالت خطیر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی همراه با امانتداری  را به نمایش می گذارند .

 

بدون تردید در روزگاری که نقش اطلاع رسانی از طریق رسانه های مکتوب و مجازی  و ابزارهای مختلف همچون شبکه های اجتماعی باعث فراوانی و گسترش حضور مخاطبان در عرصه اطلاع رسانی شده، نقش خبرنگاران در انتشار اخبار ، مهم و حیاتی است.

 

بر این باورم که خبرنگار، تنها یک کلمه نیست . بلکه یک ‌اندیشه است و خبرنگاری هم فقط یک شغل نیست بلکه شخصیتی است که ریشه در تاریخ و جریان‌های تاریخ‌ساز بشری دارد. 

 

زبان گویا و قلم توانای شما خبرنگاران ، روشنی‌بخش چامعه بوده  و نگاهتان چون آفتاب روشنگر بر گستره اطلاع رسانی می درخشد و نوید بخش آینده ای درخشان برای ایران اسلامی است .

 

اینجانب به نمابندگی از جامعه بزرگ اصناف و بازار ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدای عرصه رسانه، هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را به صاحبان قلم و اندیشه  که همیشه یار و یاور اصناف و بازار بوده و با بیان مطالبات ، پل ارتباطی مستحکمی با مدیران دولتی و نمایندگان مجلس می باشید ، تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برایتان آرزوی سربلندی ، سلامت و موفقیت می‌نمایم.

 

تورج ایمانی

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران ( ساری )

17 مرداد 1402

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.236 seconds.